Діагностика автокондиціонерів у Львові
Головна ознака того, що системі не вистачає фреону – зниження охолоджуючої здатності. В салон надходить не такий холодний повітря, як раніше.
При нестачі охолоджувача система перегрівається. Це може спровокувати поломку компресора або всього автокондиціонера. Щоб цього не сталося, потрібно вчасно проходити діагностику. Якщо ви використовуєте автокондиціонер тільки влітку – раз на рік, якщо кілька сезонів поспіль – двічі на рік.
Під час діагностики фахівці сервісного центру оглядають кондиціонер, перевіряють фільтр, тестують вентилятор і натяг ременя. Досліджують коректність роботи компресора і герметичність системи. Щоб замовити послугу заправки автокондиціонера, перейдіть у розділ контакти.
Що потрібно знати про заправку кондиціонера ?
Перш ніж приступити до заправки, майстри сервісних центрів готують систему: видаляють з неї вологу і повітря. Якщо пропустити або неякісно виконати цей етап, повітря буде створювати додаткове навантаження на обладнання, а вода спровокує корозію. Наші спеціалісти виконають цю роботу сумлінно і якісно.
Масло і охолоджувач повинні підходити один до одного. Наприклад, з фреоном R-12 використовують мінеральне масло. C R-134a – синтетичне. Але є й універсальні масла, які підходять для обох типів охолоджувачів.
При заправці важливо правильно дозувати фреон. Якщо його буде мало, масло не зможе транспортуватися по системі. Якщо багато, тиск перевищить норму і кондиціонер буде вимикатися.
Частота заправок кондиціонера залежить від віку машини. На нових автомобілях її можна проводити раз в пару років. Якщо авто більше п’яти років, заправляти кондиціонер бажано щорічно.
Головні причини, які призводять до поломки автокондиціонерів:
- На радіаторі або трубопроводі з'являється корозія
- Ущільнювачі пошкоджуються і розсихаються
- Гумові деталі (шланги, прокладки) тріскаються через перепади температур, а сальники - втрачають еластичність. Це призводить до розгерметизації системи
Заправка кондиціонерів складається з декількох етапів:
- Спершу з системи відкачують залишки фреону. За допомогою спеціального обладнання його зважують і фільтрують відпрацьоване масло
- Систему вакуумируют - видаляють залишки повітря і вологи. Цей етап займає 10-20 хвилин. Якщо поспішити, зайві речовини можуть піти в повному обсязі
- Автокондиціонер тестується на витік. Якщо вакуумування було зроблено правильно, знайти утічку буде нескладно.
- Потім заправляється масло. Іноді в нього додають барвник (трейсер), щоб утворилися в майбутньому витоку було легше знайти.
- Останній етап - завантаження охолоджувача. В середньому, на легковий автомобіль його потрібно близько 500 грам.
Діагностика
Очистка
Заправка